czwartek, 1 grudnia 2016

Od Anabelle CD Sekhmet'a

- Nico. - odpowiedziałam w duszy, ale, on należał do przeszłości, prawda? Ale w takim razie, kto należy do teraźniejszości? Kogo powinnam kochać?
- Jedno mówię, drugie myślę, trzecie czuję, czwarte robię. - odparłam cicho. Wiedziałam, że Sekhmet nie będzie zadowolony z tej odpowiedzi, ale taka prawda. Jedno mówię, czyli, że nie kocham nikogo. Drugie myślę, myślę, że nadal kocham Nico. Trzecie czuję, czyli, czuję coś do nich obojga. A czwarte robię, czyli... Powiedziałam kilka słów, zgodnych z prawdą, po czym wyszłam, zostawiając Sekhmet'a samego w jaskini.
- Anabelle. - powiedział cicho, gdy wychodziłam. Nie zareagowałam na te słowa, znaczy, słowo, i poszłam dalej. Zamknęłam się w mojej jaskini, i usiłowałam zasnąć, jednak nie dało się, bowiem był środek dnia, a ja miałam głowę pełną myśli. To co tam powiedziałam, pod wpływem impulsu, dało mi do przemyślenia. Prawda czy nie? Cofnąć te słowa, czy uczynić je prawdą?
Sekhmet? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz