środa, 30 listopada 2016

Od Lessie cd Karai

- Z tego co wiem to tak. - powiedziałam.
- Z tego co wiesz? - zapytała dość zdziwiona.
- No tak. - odparłam. - Lubisz zimę? - zapytałam z nutką nadziei.
- Ta.. - mruknęła.
- To mam pomysł. Idziesz? - zapytała zmierzając w jakimś kierunku.
Westchnęła - A co mi tam. - po czym ruszyła powoli za mną.
W końcu ktoś kto lubi zimę. - pomyślałam.
- A gdzie idziemy? - zapytała przerywając ciszę.
- Nad jezioro. - odparłam zdecydowana.
- Ale zdajesz sobie sprawę, że raczej będzie zamarznięte?
- Nie rób ze mnie idioty. Dlatego tam idziemy. - uśmiechnęłam się.
Suka przewróciła oczyma, po krótkim spacerku dotarłyśmy do jeziora. Lód wydawał być się dość gruby, jednak nie interesowało mnie to zbytnio. Bez namysłu powoli wlazłam na lodową sieć.
- Wlecisz do wody. - powiedziała obojętnie.
- Lód wytrzyma.. Chodź. - uśmiechnęłam się do niej, co jak na mnie nie było normalne.



Karai?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz